Dagarna går

Tiden bara springer iväg, känns som att jag nyss kom hit men inser att det redan har gått över 2 veckor. Jag har börjat friskna till och är så gott som återställd. Påsken har varit lugn och skön här i Lund. Vi har pluggat, ätit god mat och bara myst på. Välbehövligt med tanke på att jag varit sjuk. Nu är vi på banan igen och dagarna består av föreläsning/plugg/promenader/matlagning och massa mys! Vi har även hunnit med att införskaffa oss en cykel.

Har haft några dagar då jag saknat allt och alla där hemma, riktigt mycket. Men tagit tag i det nu och inser att allt finns kvar så snart jag vill komma hem. Är bara så van att ha allting tillgänligt. Träning till exempel. Älskar verkligen känslan efter att ha varit på ett riktigt tungt gym/spinning/fotbollspass. Eftersom jag bara blir här fram till sommaren känns det rätt värdelöst att köpa årskort - årskort är det ända som finns. Och ett fotbollslag är det ju ingen idé att sätta igång med eftersom jag inte blir här under sommaren. Håller igång med promenader och ska ta tag i löpträning men är inte alls lika motiverande. Plus att jag saknar alla mina träningskompisar hemma :)

Nåja, allt går i alla fall super och jag trivs i Lund. Nu väntar vi bara på den riktiga värmen och solen, trots att det börjat blomma så har jag inte fått riktiga vårkänslor ännu.

Kommentarer
Ida

Hjärtevännen, jag står då här med öppna armar och räknar ner dagarna tills du kommer hem gumman <3 Kul att höra att allt går bra och att du trivs!



Tarmo är i fullgång, speciellt om nätterna! ( det vådar ju gott för framtiden :-O ). Magen känns ENORM och så ska vi på ultraljud på torsdag.. Wiii..



Saknar ihjäl mig på dig !

Puss & kram

2010-04-06, 21:07:51
Lena

Miss ya tooo... Tränings passen går allt för snabbt nu för tiden.. nu är det ju jag som måste vänta på samme och inte han på mig..;)Hoppas allt är fint.. Kram kram

2010-04-09, 10:31:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback