Kärlek

Jag ville berätta om en tjej och inte vilken som hellst utan en av mina närmaste vänner. Hon gör världen så mycket vackrare. Det finns ingen på denna jord som gör mig så glad, hon är en av de mest glada och positiva människor jag mött. Det kan nog alla som någon gång har träffat henne hålla med om.

Jag önskar att jag hade hennes drivkraft, att jag tog för mig lika mycket som hon och att jag hade hennes förmåga att "göra". Jag är så stolt och imponerad av hur långt hon har tagit sig i livet, och hon förtjänar verkligen all lycka på jorden! Att jag dessutom kan kalla mig moster/tant Hannah efter denna sommar är bland det roligaste som kan ske, för då kommer världens lyckligaste barn till världen och inte bara för att denne kommer vara super stilig efter sin mor men kommer även få växa upp med världens bästa mamma.

Det finns inte någon som jag har delat lika mycket som jag har med henne, ingen känner mig riktigt lika bra och jag är så lycklig som har henne som vän. Att jag saknar henne något otroligt behöver jag kanske inte tillägga.

All kärlek till dig Ida Bergeskans, tack för att du är min!



Kommentarer
mamma

blir alldeles varm när jag läser din kärleksförklaring till Ida.

2010-04-14, 16:01:45
Henna

Va fint skrivet :)

2010-04-15, 09:35:58
Jag

Åh älskade hjärtevännen, vad jag får gråta! Gud så fint skrivet å gud vad glad jag blir. Du är världens bästa och ingen betyder lika mycket som dig. Har kommit fram till det mer än en gång, under tiden du varit nere i Lund.



Jag är så glad och tacksam att jag har dig, för det finns verkligen ingen som dig!... och det finns inga som oss heller ;)



Det är bara när jag umgåtts en helkväll med dig som jag kan ha såå himla ont i smile-musklerna <3



Ta hand om er, jag väntar här på dig :)

Puss min vän

2010-04-16, 19:16:51
Lina

Vad fint skrivet hannah :)

2010-04-16, 21:33:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback