H&M

riktigt snabb och bra service på H&M, ibland är det långa leveranstider men utöver det så är det riktigt bra och enkelt att beställa och returnera saker. det gillas! har beställt lite nya handdukar och sängkläder idag, eftersom någon kände att de behövde mina bättre och snodde våra från tvättstugan i våras....

har tänkt mig lite gröna detaljer till något av de duschdraperierna jag la in i förra inlägget.



så beställt gröna, både badlakan och handdukar i denna modell. plus en snygg grön baddrumsmatta till.

jag har snöat in mig på att fixa en sängkappa till sängen och bestämt mig för en mörkgrå och ett snyggt lakan till som kommer passa utmärkt till mina vita satin sängkläder.

      


tror det kommer bli super!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback