ingen rubrik

tillbaka på jobbet efter en riktigt skön helg. bara massvis med mys, god mat! han även med en släktträff på söndag - så typisk min far att ringa lördag eftermiddag och meddela att det är den årliga släkträffen dagen efter. han vet dessutom att jag har fullspäckat schema. tur att vi kunde styra om planerna och jag han träffa farmor/fastrar/farbröder/kusiner och all annan släkt man kan tänka sig :)

på fredag när jag kom hem från jobbet hade andreas varit världens goaste pojkvän och fixat mys. middag, vin och annat gott. dessutom stod han med blommor i handen när jag kom in genom dörren. älskar att få en överaskning, behöver inte alls vara någon speciellt men bara att någon visar sin omtanke gör mig nästan gråtfärdig!

så åter på jobbet och denna vecka bjuder på massa trevligt evenemang:
- min födelsedagspresent av Ida & Jenny: middag och biomys i luleå. idag!
- utgång och häng med brudarna. imorgon!
- ledig på torsdag, kommer förmodliogen främst bestå av att styra allt som ej hinner fixas när man jobbar.
- stugfest på fredag
- luleå på lördag?

har förövrigt bokat resa till lund - den 26 aug bär det av ner mot skåne igen..


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback