lyckad helg

helgen har passerat och vi sitter åter på jobbet. tung vecka framför mig, dubbelt jobb vilket innebär 3 dagars 8-20 pass. eventuellt ledig på torsdag och jobb på fredag. börjar känna mig rätt less och sliten här, jobbat alldeles för mycket men vet med mig att det bara är en vecka kvar efter denna, så jag motiverar mig att dra mig upp ur sängen på morgonen.

i helgen har vi hunnit med en hel del. fredagen spenderades i Henriks systers stuga, så sjukt fint! vi åkte ut kring 16-tiden, vi hade riktigt fint väder med strålande sol så badade och inväntade de andra. kvällen bestod av massvis med mat, efterrätt, alkohol, badtunna, bastu, bad i havet, spel och lek. tog oss inte ut från bastun förrän mot morgonsidan. en riktigt lyckad kväll med andra ord.

på lördagen tog vi oss till Påläng för att se lite fotboll och efter detta begav jag och A oss iväg på biltur till Jävre. när vi var små for vi alltid dit och campade och fiskade. var sjukt mysigt att komma dit igen när det gått flera år, man har så roliga perspektiv och minnen från ställen man sett när man var yngre. vi sov på en stor madrass i förtältet med flera täcken, trodde jag skulle frysa men vi höll oss riktigt varma. vaknade av att det regnade på tältet. så sjukt rofyllt!

söndagen tillbringade vi på Noliamässan, handlade inte något särskilt utan strosade mest runt. riktigt trevlig helg och vi somnade båda två som små barn igårkväll efter vi sett film.

bilder från helgen kommer!

nu ska jag fortsätta mästra mitt alldeles för långa arbetspass.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback