Stressad

bara en och en halv vecka kvar till vi flyttar ner till Skåne igen, tiden har gått så sjukt fort och känner mig rejält stressad. vet ej hur jag ska hinna med allt. behöver packa, träffa familj/släkt/vänner plus att jag jobbar hela veckan.

ikväll ska jag i alla fall få träffa Idas lilla mirakel Milo, ska bli sjukt myyys! kommer knappt kunna lämna denna staden med tanke på att jag inte kommer hinna träffa henne och se Milo växa. hur ska vi lösa detta hjärtat?!

helgen har förövrigt varit riktigt trevlig, fredagen spenderades med Emelie och Frida - god mat, vin och massa surr. lördagen hos soffan -grill, mojitos, trevligt sällskap och eldfesten. söndagen var dock inte lika trevlig - bakis!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback