Mys

Har hunnit med en hel del sedan jag kom hem till norr. På lördagen stannade jag i Luleå där jag, Emelie, Soffan och Rebbe hade en super-duper-rolig kväll ;) middag, dans, drinkar, och massa annat skoj. På söndagen spenderade vi dagen på skyltsöndag i Luleå - så mysigt! Kom hem på söndagkväll och umgicks med familjen.

Förutom detta har jag hunnit med att packa upp och komma i ordning, middags- och glöggmys med Empo, lunchdejt med Henna, vandrat med Bea och Sandra på stan, middagsbjudning hemma, fotbollsträning, bastu- och varma mackisar med Ida och Milo.

Idag har jag påbörjat bak av dammsugare, en lång process, ska idag baka två sockerkakor samt marsipan så slutför jag baket imorgon. Ska ta en prommenad snart och tänkte sedan åka ut till innanbäcken och hälsa på där.

Väntar även på posten, tror mina Decleór produkter jag beställt kommer idag :)





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback