Vill inte bli vuxen!

Har fått mitt paket från H&M idag, hämtas dirr efter jobbet! Känns sjukt att man handlat höstkläder redan men samtidigt känner jag mig redo för en mörk och mysig höst nere i Lund i vår lilla 1:a :) Även fast jag har jobbat bort hela sommaren känns det som att jag har fått ut mycket av dagarna, försöker hinna med så mycket som möjligt och träffa alla som är hemma. Tycker jag lyckats rätt så bra :)

Men än så är ju sommaren inte slut! Hoppas på några soldagar till och förhoppningsvis så stannar sommaren lite länge nere i Skåne. 

Det jag har mest ångest över med att fara igen är att jag vet att min älskade Ida snart kommer bli mamma, känner inte alls för att vara nere i Skåne och missa de första månaderna med lillen. Känner inte riktigt att jag vill växa upp ännu, jag vill att alla mina nära ska bo tillsammans med mig, hellst i ett stort hus så vi kan umgås när hellst vi vill. Nu är det ett ända tjorv för att få ihop träffar och folk på samma ställe och samma tid, alla har fullt upp och svårt att få alla att anpassa sig!

Så därför har jag satt igång planer för avskedsfest redan nu så ingen kan ha hunnit planera annat ;)                 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback