Hemma!!

Äntligen hemma i Kalix, har längtat som tusan efter familjen, vännerna och hundarna :) Skönt att ha gjort bort tentan och jag har verkligen njutit av mina lediga dagar sedan onsdagens tenta. Hade super fint väder i Lund innan jag for hem så hade en riktigt skön torsdag ute i solen och och avslutade dagen med vin och jordgubbar!

Hemma i norr har jag hunnit med en hel del, shopping i Luleå med mammsen, snäll som hon är skämde hon bort mig med inköp av kläder, middag med släkten efter det, hemmamys med film. På lördagen startade jag med tidig morgonpromenad med hundarna, familjefrukost, häng med Bea, Deion, Sara och Levi, dejt + mys med Ida på kvällen/natten. Söndagen bakade vi bullar, var till Töre och köpte blommor, och filmkväll med brudarna :) En riktigt bra helg med andra ord!

Idag har jag startat mitt jobb på Tele 24 och det känns inte som att jag varit borta en dag från detta ställe men det ska nog gå bra! Kan dessutom tillägga att jag njöt av en cykeltur på morgon på min egna sköna cykel :) (har haft en skrotcykel i Lund)

Idag kommer även min andra hälft hem så ska bli riktigt roligt att få fara och vara på Rian och träffa alla där :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback