Snart helg

Helt sjukt hur fort veckorna går. Var nyss måndag och snart är det helg! Igår var jag ledig från jobbet för att åka till Luleå och besöka Yelverton Tegnér på Hermelinen och skriva mitt invaliditetsintyg. Hann även med en lunch med mormor. Gick bra hos Yelverton, dock är jag inte bra efter operationen och jag är i princip lika instabil som innan operationen vilket jag själv anat. Trist men det var ju en chansning och det var jag ju medveten om. Får hoppas att det går fort för försäkringsbolaget att gå igenom detta sedan så jag en gång för alla kan släppa att tjorv med papper och dylikt.

Helgen är "fullsmockad" med saker att göra, hoppas på en riktigt trevlig "avskeds-fest" hos Lena på lördag :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback