3:e lediga dagen

Jag har varit fri att göra precis så lite som jag känner för de senaste 3 dagarna. Så förutom hushållssysslor har jag sett massvis med OTH, varit ute och promenarat med Andreas (som försöker lära mig att hitta här), lagat riktigt god mat, bakat, ätit god lunch - de har öppnat uteservering här och det känns helt galet med tanke på att jag for hem ifrån ett norr fullt med snö och kyla. Ja jag har bara gjort precis det jag känner för.

Men eftersom jag inte riktigt kan släppa allt så har jag smygstartat lite med mina böcker och börjat läsa civilrätt. Idag ska jag promenera till skolan och hämta registreringbevis och söka upp en nation så jag får betalt kåravgift. Det vankas tydligen fest på fredag efter Andreas tenta så måste ju fixa lite papper så jag tar mig ut med de andra, eftersom det nästintill bara finns uteställen lämpade för studenter här.

Bilder kommer, har inte hunnit fota så mycket men ska bättra mig :)

Nu ska jag fortsätta med dagen, frukost härnäst!

Kommentarer
Bea

kul!

vi ses snart igen :)

2010-03-24, 23:32:51
Emelie

Det låter som bra dagar :) Passa på att vila upp dig innan skolan böjar. Miss you <3

2010-03-25, 00:05:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback