Mental frizon

Igår var jag på 60 min spinning med Emelie, riktigt skönt pass med en av mina favoritinstruktörer. Man är sjukt utpumpad efter, helt underbar känsla! Älskar träning, träning är för mig en mental frizon, den stund på dygnet då jag kan lägga undan allt annat och bara fokusera på mig själv.

Efter bastu på TC så hälsade vi på Bea. Kommer verkligen sakna att hänga och umgås med alla här hemma, inget kan nog ersätta det, att få sitta och surra flera timmar och lösa världsproblem! Betyder väldigt mycker för mig att ha mina vänner kring mig!

Förövrigt vändes hela min värld upp och ner igår efter oväntat besked, nu har vi kommit oss till sans och tagit ett tufft beslut. Det blir nog till det bästa!


Kommentarer
Bea

och vi kommer att sakna dig!

2010-03-09, 13:52:29
Emelie

Verkligen! Vill inte tänka på att du ska åka, tur att du kommer hem snart igen ;) Du kommer få det super kul & bra där borta, det är det viktigaste <3

2010-03-10, 17:45:43
Lisa

Det kommer gå bra! :) Pratade med Emelie igår och hon berättade om Antes jobb. Kul för honom men tjorvigt för er! Typiskt.. :) Men då blir du i Lund fram till sommaren eller? Då ska jag komma och hälsa på dig! :D

2010-03-10, 20:55:08
Hannah

Absolut, men det blir inte något med jobbet, han kommer vara i Lund och plugga som det var tänkt :) Jo jag är i Lund från 21 mars och fram till sommaren! Absolut, tycker jag verkligen du ska, om inte jag kommer och hälsar på dig :D

2010-03-11, 08:07:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback