På gång..

Har precis skrivit in mig på kursen och kikat över vad som ska fixas med allt. Känns som att jag är på gång! Har börjat packa lite och ställa i ordning och jag har ingen aning om hur jag ska få med mig allt. Kommer åka på övervikt så det sjunger om det, men har hört att de brukar vara snälla ifrån Kallax och inte ta betalt. Får hoppas att de vill vara snälla mot mig på söndag och att det inte är så många andra som jag som ska flytta till Lund och har packat proppfulla väskor.

Jobbar hela veckan nu, ledig på lördag. Funderar om vi ska göra något allihopa, typ "Hejdå, ses snart mys/fest". Ska fundera på det, är det någon som är intresserad i så fall?


Kommentarer
Linda

Klart att vi är intresserade :)



Tänkte ge dig ett litet tips om du inte redan köpt in ett par vita låga converse. Du kan köpa dom på Ellos och anger man erbjudandekod: 215831 får man 50% rabatt :) Hur bra som helst!



2010-03-15, 21:43:16
Hannah

Fint!



Tack för tipset :) Fanns dock inte i min storlek.

2010-03-16, 08:10:44
Linda

Ja det var ju skit, men kan ju hända att det kommer in igen :)

2010-03-16, 10:26:10
Emelie

Absolut, det låter trevligt :)

2010-03-17, 20:18:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback