Sjukling

Skolstarten gick super, hade lite svårt att hitta lokal men det visade sig att till och med de rutinerade Lund-borna också hade det så det hela slutade med att jag fick känna mig duktig och visa vägen till andra vilsna själar. Väl på plats trivdes jag, bra föreläsare, intressant kurs och har funnit mig ett gäng härliga brudar att hänga med!

Alltså har allt till och med fredag eftermiddag gått bra då jag började känna mig krasslig. Slutade med noll fest för Hannah med huvudet i hinken hela natten. Feber och hosta på det så har vi summerat min helg. Men trots riktigt jobbig sjuka så har vi haft en super skön helg. Inte gjort mer än att vandra mellan soffa/säng/kök och affären för att fylla på med mera gott att proppa.

Nu är det måndag och jag ligger fortfarande med feber och hosta. Har knappt någon röst alls och hostar hela nätterna. Riktigt jobbigt och börjar det inte bli bättre imorgon så måste jag uppsöka vårdcentralen. Misstänker att det kan vara på gång en lunginflamation, för detta är ingen vanlig hosta. Men hopplös som jag är sitter jag och hoppas in i det sista på att jag ska slippa det, vara frisk imorgon bitti så jag kan orka ta mig till skolan. Det återstår att se!

Hoppas ni har det bra hemma, här är som ni hör allt bra förutom sjukan :)

Kommentarer
Lisa

Stackare! Hoppas du är bättre. Kul att du trivs i skolan! :) Kramis

2010-03-31, 21:16:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback