Tikei

Jag har provat ett nytt mineralsmink, märket heter Tikei. Har tidigare använt i.d. men aldrig varit riktigt nöjd, borsten har blivit hårt och oskön att använda i ansiktet och har inte varit nöjd med täckningen.

Blev mycket nöjd med mitt nya, borsten är jättemjuk och skönt och jag tycker den täcker bättre! Den finns bara att beställa från deras hemsida vilket kan göra det svårt att hitta rätt färg men man kan för bara 10 kr köpa en prover och testa sig fram. De har dessutom bra tabellet och tips till att hitta rätt färg bara genom att analysera vilken hudton man själv har. Jag vågade mig på att beställa hem en stor burk på en gång och beställde även med ett test som var lite ljusare ifall jag skulle vilja byta. Men färgen blev bra och man fick hem sminket snabbt efter beställning.

Priserna är dessutom mycket bättre, de verkar som att de är dryga precis som i.d. men kostar endast 129 kr för en burk och 159 kr för en borste. Så jag kan verkligen rekommendera er att prova detta.




http://www.tikei.se/


Kommentarer
Lina

Vilket färgnummer valde du? :-)

2010-11-14, 14:04:29
Hannah

Jag valde Peach 3 :)

2010-11-14, 15:36:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback