Hemma i norr ♥

Äntligen kan jag säga det, jag är hemma i norr :) Har lurat min bästaste-vän Ida ikväll, har varit så svårt att hålla sig från att säga det med jag lyckades. Så det blev en riktigt bra överraskning när jag klev in genom dörren på Centrumvägen (Ida trodde att hennes mor skulle komma och hälsa på) men istället kom jag, tror hon blev aningen chockad ;)

Så idag har jag bokat in henne och Milo - hela dagen! Ikväll blir det att träffas och Juntti och se fotboll :)

Har sovit som en prinsessa hemma i mitt rum på Stenis, känns som när man var liten igen. Älskar förövigt att få äta frukost här hemma, vet inte varför men det är en speciell känsla! Har även hunnit med en morgonpromenad med småhundarna.

Så ser fram emot en fullspäckad vecka hemma i mitt kära norr!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback