sköööön dag

så skönt med helg, trots att man egentligen aldrig har helg när man pluggar. men helgkänslan infinner sig ändå på något märkligt vis. igår var jag och skrev mitt andra matematik prov, fick redan på att jag skrivit full pott på första, detta firade jag med att unna mig ett linne och en tröja på H&M tyckte jag förtjänade det!

på stan kom en kvinna fram till mig och berömde mig för min super fina frisyr, att sådant kan göra en glad, man ger folk komplimanger alldeles för sällan, särskilt folk man inte känner. man blir ju så glad själv när någon gör det! synd bara att jag fick informera henne att min frisör jobbar uppe i norrland ;) ska förövrigt göra ett nytt försök hos en frisör här i Lund, är väldigt nervös men tror det blir bra. på måndag morgon gäller det!

idag, lördag bestämde vi oss för att ta en stänga-in-oss-och-plugga-hela-dagen-dag. så cyklade till ica på morgon och inhandlade massa gotta, låter ju rätt så trist att ligga inne och plugga hela dagen men har varit hur skönt som helst! tända ljus, täcket i soffan och massa godis.. vi har även tagit oss till gymmet och har nyss ätit en hemlagad pizza - gott.. nu blire mys och ett glas vin.

men mest ville jag meddela att jag längtar till torsdag - Stockholm!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback