Fredagsmys

igår lagade jag bakad potatis med egen skagenröra, blev hur gott som hellst. skrev mitt första matematikprov och det kändes bra, lättare än jag trodde. vi fick oss även ett ryggpass på gymmet. riktigt bra fredag som avslutades med film. låter som en bra början! känns inte som att mina träningspass har gett något ännu. känner mig fortfarande semi-degig och väldigt otillfredställd.. kan det bero på att vi fuskat i veckan och både ätit (glass-för-att-jag-faktiskt-är-sjuk) och tårta på Martins 25-års dag (made-by-Hannah)? förmodligen - skärpning!



gårdagens middag


vill även berätta att jag har inhandlat ett par nya löparskor, välbehövligt! Ida har klagat allt för länge på mig när jag är ute och går med mina converse ;) blev ett par Nike Lunarglide, rosa!



väldigt nöjd med min investering, killen som jobbade tyckte om mig lite extra så fick även med mig lite löparstrumpor, så nu är jag redo för en runda!




Kommentarer
I

Nu kan både jag och Milo tänka oss att faktiskt ta en prom eller två tillsammans med dig ;-) ...Att du ska till att charma alla! Vad fick du för strumpor? :-D

2010-09-26, 16:54:50
Lena

Åh vad kul med lite uppdatering!! Lite avis på skorna, har tittat på dom många gånger men för snål för att köpa dom.. :) Kram

2010-09-26, 22:22:21
Hannah

Nike löparstrumpor, jag behövde faktiskt inte göra så mycket mer än att charma honom med min norrländska dialekt ;)

2010-09-27, 11:17:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback